Ce Trebuie Să Știi Despre Marketing Online
Marketingul Online se bazează în prezent pe internet și are rolul de a folosi new media pentru a promova un brand, un produs, o organizație și nu numai. Acesta joacă un rol important în expunerea business-ului, motiv pentru care trebuie să te asiguri că ai o imagine de ansamblu și vezi în perspectivă peisajul online înainte de a acționa.
Promovarea online este o modalitate mult mai simplă, mai rapidă și mai puțin costisitoare prin care poți ajunge la publicul țintă. Odată ce ai trecut dincolo de publicitatea pe print, ar fi bine să începi să te întrebi – cât de digital poți fi de fapt?
Website-ul este cheia care deschide ușa către online
Website-ul este principalul factor de care trebuie să ții cont atunci când vorbești de Marketing Digital. Prin crearea unei identități online pentru brandul tău, afacerea va fi mult mai vizibilă și mai ușor de recunoscut de către consumatori.
În plus, un site care oferă un user journey prietenos, care pune la dispoziția vizitatorului informația într-o manieră structurată, bazată pe informare, te va ajuta să atragi în timp public de calitate sau altfel cunoscut de specialiștii în domeniu: ”trafic organic”.
Conținutul de calitate menține consumatorul pe site
Un website fără conținut de calitate nu va asigura niciodată o rată de retenție mare a vizitatorilor. Cu cât rata de respingere pe site este mai mare, cu atât mai mult trebuie să identifici motivul pentru care utilizatorii părăsesc pagina web și dacă nu cumva la baza acestuia se află conținutul pe care îl / nu îl livrezi.
Conținutul de pe site este esențial, motiv pentru care trebuie să publici informații noi în mod regulat, dar mai ales să înveți să optimizezi articolele pe care le redactezi, în baza datelor pe care le colectezi de-a lungul timpului și nu numai.
Optimizează paginile site-ului prin strategii eficiente de SEO, folosește SEM (campanii tip PPC) și optimizează prezența brandului pe social media. Optimizarea te ajută nu doar să oferi o experiență de utilizare plăcută clienților tăi, dar și să îți mărești în final șansele de a crea conversie prin conținut.
Puțini dintre cei care au website-uri știu că un titlu realizat folosind cuvinte cheie sau o imagine optimizată după layout-ul site-ului sunt elemente care, deși aparent neimportante, readuc constant utilizatorii pe pagina de internet. La fel de importante sunt link-urile inbound.
Documentează cuvintele cheie
Cuvintele cheie te vor ajuta să targetezi doar publicul care te interesează. Pe baza acestora vei putea să atragi trafic organic, dar și să realizezi campanii de promovare Display, social media sau prin email cu rezultate semnificativ mai mari.
Marketingul Digital nu este extrem de complicat, atât timp cât adopți mixul de marketing perfect și ești perseverent. Așteptăm cu interes să ne contactezi și să lucrăm împreună!